با حضور  مدیر عامل و پیشکسوتان برگزار شد

تجلیل از برترین‌های بسکتبال جام رمضان باشگاه اروند



مراسم اختتامیه بسکتبال جام رمضان در باشگاه فرهنگی ورزشی اروند بندرعباس برگزار شد. 


به گزارش صبح ساحل، مراسم اختتامیه بسکتبال پسران در رده مینی و مشترک نونهالان و نوجوانان با حضور فریدون الهامی، مدیر عامل باشگاه اروند بندرعباس، رضا هنگام پور دبیر هیات بسکتبال استان، فرامرز بهمن زاده رئیس هیات ورزش دانش آموزی هرمزگان و پیشکسوتان بسکتبال استان برگزار شد.
در این مراسم الهامی مدیر عامل باشگاه اروند گفت:براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط هیئت مدیره باشگاه، این مسابقات درماه مبارک رمضان در رده های سنی درسالن ۲۵۰۰ نفری اروند  برگزار شد.


وی بیان داشت: با توجه به اهمیت رشته های پایه، این باشگاه درسال جاری بیشترین فعالیتش را در رشته های پایه دنبال خواهد کرد. مدیر عامل باشگاه اروند بندرعباس در پایان  گفت : باشگاه اروند یکی از باشگاه های قدیمی و با سابقه بندرعباس و استان است که از پشتوانه مردمی برخوردار است و انتظار است مسئولان توجه بیشتری به این باشگاه داشته باشند.


در پایان نتایج این مسابقات اعلام شد و در مسابقات مینی بسکتبال که با حضور ۸ تیم در دو گروه به صورت سه نفره برگزار شد در پایان تیم ستاره مقام اول را به خود اختصاص داد. تیم های دریا و ساحل به ترتیب مقام های دوم و سوم کسب کردند.


درپرتاب آزاد محمد امین بهور مقام نخست را به دست آورد. یوسف احمدی و عارف تاج پور دوم وسوم شدند.


از سوی کمیته فنی مسابقات یوسف الهامی به عنوان پدیده مسابقات و محمد محمدی نسب برترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شدند.
در رده نونهالان و نوجوانان که به صورت مشترک با حضور ۵ تیم برگزار شد تیم های صدف، ساحل و دلفین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
دررده نونهالان و نوجوانان که به صورت مشترک با شرکت ۵ تیم به صورت دوره ای برگزار شد تیم صدف در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم های ساحل و دلفین دوم وسوم شدند. در مسابقات پرتاب آزاد محسن دریانورد مقام اول را کسب کرد. محمد صابر یوسف زاده و پارسا بخشنده به ترتیب دوم و سوم شدند. محمد گلشنی به عنوان پدیده این مسابقات در رده نونهالان و نوجوانان و محمد صابر یوسف زاده برترین بازیکن مسابقات معرفی شد.
در پایان از تیم ها و نفرات برتر و از تیم جوانان باشگاه اروند که در مسابقات کشوری به لیگ برترجوانان راه یافته بود تجلیل به عمل آمد.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها